torsdag 26 november 2009

Heej igen!

Hehe^^ det blev ett till litet inlägg trots allt.
Har precis kommit hem från innbandy träningen och det va tydligen ingen hemma såå.. jag tänkte låna datorn liite xD

Idag har det väll varit en vanlig (tråkig) skoldag. Fast idag hade jag iaf tränat rätt bra på spanska läxan. (:
På svenskan gjorde vi en kulig grej. Vi skulle spela upp en tiater i klassen. Alla va inte med men de flesta. Teatern handlade om en klass som skulle spela en julteater. A det va massa. Men jag och Julia fick dom roligaste replikerna. Okej vi sa typ bara 3 meningar var men ändå!
Först skulle jag säga: "Jag vill vara häst! Jag och Sussie kan vara hästar!"
Men sen förklarade fröken att vi får vara kor istället. Men aa..
Sen efter ett tag så skulle vi roma! HaHa! Muuuu!
Det va liite pinsamt :$ hehe^^

Jaja.. eftersom jag sitter vid fel dator just nu så kan jag inte skriva upp min kusses blogg [måste läsas!] men det får bli i nästa inlägg!
Ses! Kram Tessan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar